Публікації лектора
Які принципи формування гонорарної політики слід врахувати адвокату?
Марина Саєнко, адвокат, медіатор, сертифікований тренер з розвитку Soft Skills
Комунікація адвоката з вразливими групами клієнтів: чому важливо враховувати досвід та статус клієнта?
Марина Саєнко, адвокат, медіатор, керуючий партнер АО «Закон Перемоги»
«Будуймо мости, а не стіни»: як адвокату віднайти збалансовану модель комунікації з клієнтом?
Марина Саєнко, адвокат, медіатор, сертифікований тренер з розвитку Soft Skills
Що слід врахувати адвокату при формуванні цінової політики? – Марина Саєнко
Як адвокату підготуватися до складних переговорів? – Марина Саєнко
Марина Саєнко, адвокат, бізнес-медіатор Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії, керуючий партнер АО «Закон Перемоги»
Перша зустріч адвоката з клієнтом: від захоплення до серйозних стосунків
Марина Саєнко, адвокат, бізнес-медіатор Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії, керуючий партнер АО «Закон Перемоги», медіатор Центру медіації Київської ТПП, сертифікований тренер з розвитку Soft Skills, провела у Вищій школі адвокатури НААУ захід з підвищення кваліфікації адвокатів на тему: «Перша зустріч адвоката з клієнтом: від захоплення до серйозних стосунків».
Допомогти не можна нашкодити. Про особливості комунікації адвоката з клієнтом під час війни
Марина Саєнко, викладачка Вищої школи адвокатури, керуюча партнерка АО “ЗАКОН ПЕРЕМОГИ”, медіаторка, тренерка з розвитку навичок комунікації
Вміння керувати стресом закладає фундамент успішної діяльності адвоката: враження студентів НаУКМА від вебінару М.Саєнко
Марина Саєнко, адвокат, бізнес-медіатор Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії, керуючий партнер АО "Закон Перемоги", медіатор Центру медіації Київської ТПП, сертифікований тренер з розвитку Soft Skills
Як подолати стрес: про дієві способи відновлення в стресових ситуаціях розповіла Марина Саєнко
Марина Саєнко, адвокат, бізнес-медіатор Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії, керуючий партнер АО «Закон Перемоги», медіатор Центру медіації Київської ТПП, сертифікований тренер з розвитку Soft Skills
Як адвокату налагодити ефективну комунікацію з клієнтом? – Марина Саєнко
Марина Саєнко, адвокат, бізнес-медіатор Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії, керуючий партнер АО «Закон Перемоги», медіатор Центру медіації Київської ТПП, сертифікований тренер з розвитку Soft Skills
Запрошуємо на захід з підвищення кваліфікації на тему "Емоції у роботі адвоката"
HIGHER SCHOOL OF ADVOCACY
Як говорити так, щоб тебе почули і зрозуміли?
Підсумки вебінару
Стресостійкість як суперсила адвоката під час війни: учасники вебінару вчилися керувати ресурсним станом та долати життєві труднощі
У єдності наша сила, разом до перемоги! Слава Україні!
Разом ми сила! — адвокати обговорили як допомогти собі та іншим в умовах військової агресії
У єдності наша сила, разом до перемоги! Слава Україні!
Право на гнів або як не стати заручниками власних емоцій
Марина Саєнко, адвокат, бізнес-медіатор, партнер юридичної компанії "Закон Перемоги" Людина здатна відчувати більше сотні емоцій, кожна з яких так чи інакше впливає на її поведінку, взаємодію з іншими людьми, успішність та реалізованість. Попри це, люди багатьох професій в нашій країні не приділяють розвитку емоційного інтелекту достатню увагу. Це працюють звичні нам стереотипи та інші установки, […]