Ознайомити слухачів з професійно необхідним знаннями в конфліктології та методами вирішення конфліктів.
Матеріали допоможуть зрозуміти особливості роботи в конфліктному середовищі, яке часто є контекстом надання професійної правової допомоги.
Слухачам пропонується інформація про можливі причини виникнення конфліктів з клієнтами та колегами. Розглядаються стадії розвитку конфлікту в роботі адвоката. Вивчається різниця між медіацією та досудовим врегулюванням спору.
Слухачі узнають про роль особистого темпераменту в стилі комунікації, способи управління конфліктними ситуаціями, методи самоконтролю.
В ході лекції проходить комунікація з студентами та надання відповідей на запитання.
Надаються практичні рекомендації щодо управління конфліктами та література для самостійного вивчення.