1. Види переговорів та їх можливості.
2. Етапи підготовки клієнта до переговорів.
3. Визначення переговорної позиції клієнта, цілей переговорів.
4. Виявлення сфери взаємних інтересів сторін, формулювання пропозицій та можливих варіантів рішення.
5. Визначення допустимих меж для торгів, зони можливих рішень.
6. Підготовка сценарію переговорів.
7. Розподіл ролей учасників переговорів.
8. Навички, необхідні клієнту для ведення ефективних переговорів.
Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.
Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.
На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.