Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів: ветерани та члени їх сімей, ВПО
Вебінари
Про курс

1. Те, яких клієнтів можна віднести до категорії вразливих (воїни, внутрішньо переміщені

особи, люди з інвалідністю, одинокі батькиін.)

2. Чому важливо враховувати досвід та статус клієнта при комунікації з ним?

3. Як досвід війни впливає на комунікацію?

4. Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів.

5. Які типові помилки роблять адвокати при комунікації з вразливими групами клієнтів?

6. Як зробити так, щоб клієнт почав довіряти адвокату?

7. Інструменти адвоката для побудови з клієнтом тривалих міцних стосунків.



Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.

Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.

На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.

 

Лектори курсу
Вебінари
Місце проведення заходу: Онлайн