1. Те, яких клієнтів можна віднести до категорії вразливих (воїни, внутрішньо переміщені
особи, люди з інвалідністю, одинокі батькиін.)
2. Чому важливо враховувати досвід та статус клієнта при комунікації з ним?
3. Як досвід війни впливає на комунікацію?
4. Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів.
5. Які типові помилки роблять адвокати при комунікації з вразливими групами клієнтів?
6. Як зробити так, щоб клієнт почав довіряти адвокату?
7. Інструменти адвоката для побудови з клієнтом тривалих міцних стосунків.
Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.
Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.
На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.