Вища школа адвокатури НААУ
Курси з підвищення кваліфікації адвокатів
Telegram
0 800 300 282
дзвінок безкоштовний
Онлайн

Онлайн-трансляція: Мистецтво комунікації або як бути на одній хвилі з клієнтом

Реєстрацію закрито

Хто викладає:
Саєнко Марина

Як довго: 4 години (15:00 - 19:00)
4 залікових бали
Під час тренінгу ми розглянемо такі питання:
  1. Причини виникнення конфліктів між адвокатом та клієнтом.
  2. Наслідки виникнення непорозумінь адвоката з клієнтом.
  3. Значення ефективної комунікації адвоката з клієнтом.
  4. Способи побудови комунікації з клієнтом.
  5. Принципи комунікації, невиправдані очікування і що з ними робити.
  6. Етичні виклики адвоката у взаємодії з клієнтом.
  7. Комунікативні бар’єри.
  8. Стратегії поведінки в конфліктах як інструмент управління комунікацією.
  9. Фільтри сприйняття інформації, які впливають на якість комунікації.
  10. Ідеальна структура комунікації адвоката з клієнтом.
  11. Принципи успішної комунікації.
  12. Типові помилки адвокатів при веденні справ клієнта.
  13. Техніки активного слухання – MUST-HAVE сучасного адвоката.
  14. Невербальна комунікація: додаткові можливості та ризики.
  15. Особливості комунікації з вразливими групами клієнтів.
  16. Стратегії відновлення ресурсного стану адвоката.

 

Формат тренінгу передбачає велику кількість практичних завдань для відпрацювання навичок ефективної комунікації адвоката з клієнтом.

 

Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.

На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.