Комунікація адвоката з вразливими групами клієнтів
Вебінари
Про курс

1.  Те, яких клієнтів можна віднести до категорії вразливих (воїни, внутрішньо переміщені особи, люди з інвалідністю, одинокі батьки  ін.).

2.  Чому важливо враховувати досвід та статус клієнта при комунікації з ним?

3.  Як досвід війни впливає на комунікацію?

4.  Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів.

5.  Які типові помилки роблять адвокати при комунікації з вразливими групами клієнтів?

6.  Як зробити так, щоб клієнт почав довіряти адвокату?

7.  Інструменти адвоката для побудови з клієнтом тривалих міцних стосунків.



Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.

Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.

 

На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.

Лектори курсу
Вебінари