Ефективна комунікація адвоката з клієнтом
Офлайн
Про курс
  1. Причини виникнення конфліктів між адвокатом та клієнтом.
  2. Способи побудови комунікації з клієнтом.
  3. Принципи комунікації, невиправдані очікування і що з ними робити.
  4. Етичні виклики адвоката у взаємодії з клієнтом.
  5. Комунікативні бар’єри.
  6. Стратегії поведінки в конфліктах як інструмент управління комунікацією.
  7. Фільтри сприйняття інформації, які впливають на якість комунікації.
  8. Ідеальна структура комунікації адвоката з клієнтом.
  9. Принципи успішної комунікації.
  10. Типові помилки адвокатів при веденні справ клієнта.
  11. Техніки активного слухання — MUST-HAVE сучасного адвоката.
  12. Невербальна комунікація: додаткові можливості та ризики.
  13. Особливості комунікації з вразливими групами клієнтів.
  14. Стратегії відновлення ресурсного стану адвоката.

 

Формат тренінгу передбачає велику кількість практичних завдань для відпрацювання навичок ефективної комунікації адвоката з клієнтом.

Лектори курсу
Офлайн