Ефективна комунікаційна модель адвоката з клієнтом
Вебінари
Про курс

1.  Причини виникнення конфліктів між адвокатом та клієнтом.

2.  Способи побудови комунікації з клієнтом.

3.  Помилки в комунікації.

4.  Робота з о очікуваннями клієнта.

5.  Етичні виклики адвоката у взаємодії з клієнтом.

6.  Комунікативні бар’єри.

7.  Вплив установок та упереджень на комунікацію.

8.  Інструменти ефективної комунікації адвоката з клієнтом.

9.  Збалансована модель комунікації адвоката з клієнтом.

 

Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.

Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.

 

На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.

Лектори курсу
Вебінари