Вища школа адвокатури НААУ
Курси з підвищення кваліфікації адвокатів
Telegram
0 800 300 282
дзвінок безкоштовний
Новини
01.09.2022

Якщо позовна заява подана в паперовому вигляді, відкрили провадження, а через деякий час адвокат зареєструвався в підсистемі «Електроний суд», чи можна на етапі розгляду справи отримувати/ подавати документи через систему? Якщо так, як це зробити?

Відповіді на питання

Відповідь: Так, може.

Варіант 1. Необхідно отримати доступ до матеріалів електронної справи.

Потрібно сформувати електронний ордер або подати заяву про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді ( внесення РНОКПП / коду ЄДРПОУ до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи ).

Алгоритм формування адвокатом ордеру в підсистемі «Електронний суд» описано в тематичній публікації за посиланням https://bit.ly/3e85ubU

Алгоритм отримання доступу в підсистемі «Електронний суд» для ознайомлення із матеріалами справи описано в тематичній публікації за посиланням https://bit.ly/3TtZAlh

Варіант 2. Подати процесуальний документ шляхом заповнення форми у розділі Заяви у підсистемі «Електронний суд».

Питання: Як користувач, який зареєстрований в ЄСІТС отримує повідомлення про те, що в підсистемі «Електронний суд» з’явилися нові документи?

Відповідь: Підсистема “Електронний суд” забезпечує можливість автоматичного надсилання матеріалів справ в електронному вигляді до Електронних кабінетів учасників справи та їхніх повірених.

До Електронних кабінетів користувачів надсилаються у передбачених законодавством випадках документи у справах, які внесені до автоматизованої системи діловодства судів (далі – АСДС) та до автоматизованих систем діловодства, що функціонують в інших органах та установах у системі правосуддя. Документи у справах надсилаються до Електронних кабінетів користувачів у випадку, коли вони внесені до відповідних автоматизованих систем у вигляді електронного документа, підписаного кваліфікованим підписом підписувача (підписувачів), чи у вигляді електронної копії паперового документа, засвідченої кваліфікованим електронним підписом відповідального працівника суду, іншого органу чи установи правосуддя (далі – автоматизована система діловодства).

Документи, які один з учасників справи надіслав до суду, іншого органу чи установи у системі правосуддя з використанням Електронного суду, в передбачених законодавством випадках автоматично надсилаються до Електронних кабінетів інших учасників справи чи їхніх повірених після реєстрації цих документів в АСДС або автоматизованих системах діловодства.

До Електронного кабінету користувачів надсилаються відомості, у тому числі про отримання та реєстрацію документів у справі, а також інші відомості, що призвели до зміни стану розгляду справи.

Інформація про надходження до Електронного кабінету відомостей та документів про результати розгляду справ додатково може надсилатися користувачу у вигляді повідомлення на електронну пошту. Дані про електронну пошту зазначаються користувачем у профілі його Електронного кабінету.

Підготувала Тетяна Рабко, адвокат, регіональний представник молодіжного комітету НААУ – UNBA NextGen у Донецькій області.

Реєстрація на майбутні заходи лектора:

Вебінар: “Електронне судочинство: навички роботи адвоката з електронними сервісами” https://bit.ly/3IT9kkj

Вебінар “Відшкодування витрат на професійну правничу допомогу. Огляд судової практики” https://bit.ly/3QZCalL