Удосконалення знань, вмінь та обмін досвідом: відбувся тренінг для лекторів Вищої школи адвокатури НААУ
Лектори Вищої школи адвокатури підвищили професійну майстерність на тренінгу «Створення навчальних продуктів для дорослої аудиторії», який 17 лютого провела Людмила Гриценко, адвокатка, тренерка з багаторічним досвідом, лідерка рейтингу ТОП-50 лекторів — 2021.
Новини та події
17.02.2022

Вітальним словом розпочала зустріч з лекторським складом Лариса Гретченко, керівник проєктів і програм ВША НААУ, яка означила ціль тренінгу як удосконалення знань вмінь, обмін професійним досвідом, спільне напрацювання та застосування сучасних підходів до проведення заходів з підвищення кваліфікації адвокатів.

Підкресливши високопрофесійність лекторської команди, Лариса Гретченко поділилася результатами діяльності Вищої школи адвокатури НААУ за 2021 рік https://bit.ly/3gNgut7, подякувала лекторам за плідну співпрацю і висловила впевненість у подальшому конструктивному партнерстві.

Думками щодо потреби підвищення професійної майстерності поділилася Ольга Поєдинок, адвокат, к.ю.н., доцент кафедри міжнародного права Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка, лектор ВША НААУ:

— Викладати "дорослій" аудиторії, тобто колегам із досвідом роботи, який подеколи є більшим за твій власний, справа відповідальна та цікава. Для того, щоб спілкування виявилося корисним для обох сторін навчального процесу, тренерам і тренеркам необхідно ретельно готуватися до кожного курсу. І йдеться не тільки і не стільки про підготовку самого матеріалу, скільки про способи його подачі, які, здавалося б, обмежені лише лекторською фантазією. Утім, експериментувати над аудиторією я б не рекомендувала, тим більше, що є апробовані методики та колеги, готові ділитися досвідом викладання. Саме тому тренінги для лекторів і лекторок — дуже цінна можливість підвищити власну викладацьку майстерність, щоб зробити свої навчальні курси ще більш ефективними.

В ході тренінгу Людмила Гриценко комплексно розкрила особливості тренінгу як форми навчання дорослої аудиторії, принципи навчання та методи підвищення активностей учасників в тренінгу. Увагу було приділено таймінгу, структурі тренінгу та тренінгових блоків, процедурі розробки тренінгу, порядку відбору матеріалу та наповнення.

Учасники отримали практичні поради щодо проведення вебінарів, семінарів, курсів, методів роботи в тренінгу та отриманні зворотнього зв’язку учасників з числа дорослої аудиторії.

 

Навчання відбулося в дружній атмосфері у поєднані роботи з лекційним матеріалом, інтерактивних опитувань, обміну практичним досвідом, питаннями — відповідями між тренером і учасниками, рекомендаціями щодо прочитання спеціальної тематичної літератури, взаємними порадами та настановами в ході тематичного обговорення задля покращення якості навчальних продуктів.

 

Домовленості лекторів про використання матеріалу тренінгу при розробці навчального матеріалу, висновки про потребу продовження обміну досвідом та проведення подальших тренінгів для тренерів стали підсумком заходу.

На переконання учасників постійний процес удосконалення професійної майстерності якнайкраще сприятиме індивідуальному лекторству та командній роботі лекторського складу і в цілому — високим досягненням у процесі підвищення кваліфікації адвокатів.

 

Наступний тренінг для лекторів ВША НААУ на тему: “Групова динаміка і мій тренерський стиль” буде проведено навесні 2022 року і ми поділимося новиною про нього.