Вища школа адвокатури НААУ
Курси з підвищення кваліфікації адвокатів
Telegram
0 800 300 282
дзвінок безкоштовний
Новини
19.09.2022

Результати опитування на тему “Електронне судочинство”

HIGHER SCHOOL OF ADVOCACY

Ми запитали адвокатів чи мають вони зареєстровану офіційну електронну адресу в ЄСІТС:

76.3% – мають;

12,2% – не мають;

11,4% – тільки планують зареєструвати

На питання чи зареєстровані адвокати у підсистемі «Електронний суд», були отримані наступні відповіді:

83,7% – зареєстровані;

9% – ні;

7,3% – тільки планують.

Адвокати дали відповідь щодо того, яким чином вони направляють процесуальні документи до суду:

25.1% – Через підсистему «Електронний суд»;

23,7% – Електронною поштою;

24,4% – Поштові сервіси;

26,8% – Особисто через канцелярію суду

Ми запитали адвокатів про те, який функціонал підсистеми «Електронний суд» їм було б цікаво дізнатися на заходах з підвищення кваліфікації:

22,7% – реєстрація та початок роботи;

48,7% – подання позову та клопотань по справі;

58.8% – подання доказів;

34.5% – підтвердження повноважень представника;

26.9% – сплата судового збору;

73,1% – надсилання документів сторонам по справі;

50% – оскарження судових рішень;

Ми дізнались у адвокатів, чи приймали вони участь у заходах з підвищення кваліфікації на тему Електронного судочинства:

48,4% – Ні, не проходив(ла);

17,5% – Так, проходив(ла);

28.5% – Ні, проте планую;

5,7% – Ні, і не планую.

Ми поцікавились, чи виникають у адвокатів складнощі під час використання підсистеми «Електронний суд»:

16,5% – Ні, не виникають;

23,5% – Так, часто;

46,9% – Так, не часто;

Ми запитали адвокатів, чи на їхню думку, необхідно щось змінити в роботі підсистеми «Електронний суд»:

4,5% – Підсистема не потребує змін;

55,8% – Важко відповісти;

Також, адвокати додали, що необхідно додати такий функціонал, як:

– форматування документів;

– не всі прикріплені документи відкриваються;

– статус завантаження може показувати протягом місяців;

– не до всіх матеріалів справи можна отримати доступ;

– зробити доступним вхід в якості “адвокат”, а не як фізична особа чи представник;

– удосконалити синхронізацію обміну даними з ЄРАУ та Е-суд;

– скасувати необхідність кожного разу додавати документи на підтвердження повноважень, якщо вони вже є у системі;

– потребує спрощення алгоритму взаємодії, оскільки не завжди зрозуміла логіка послідовності дій;

– зробити так, щоб не показувало абсолютно усі справи моїх клієнтів , а лише ті, де я приймаю участь;

– дати можливість подавати документи поза затвердженими шаблонами;

– можливість подавати позови, заяви, клопотання від декількох осіб; отримувати звіти про доставку документів зареєстрованим учасникам в системі “Електронний суд”;

– прирівняти відправлення стороні документів електронною поштою до відправлення документів через електронний суд (для учасників справи, що не мають кабінету електронного суду);

– можливість прикріплення власних електронних документів, форматів doc(x), PDF, jpeg в якості заяв, клопотань, що надсилаються суду, замість роботи в редакторі електронного суду;

– повне сканування справ – матеріали справи в електронному суді має повністю відповідати за змістом паперовому носі;

– повна інтеграція з реєстром судових рішень (деякі документи наявні лише в реєстрі, а в електронному суді відсутні);

– некоректно відображаються відомості про представника, база в розділі місцезнаходження підтягує тільки населений пункт без адреси. Не зручний формат введення номеру телефону, оскільки данні часто просто копіюються;

– не всі суди відображаються в системі;

– додати можливість змінювати назву справ в переліку моїх справ, оскільки якщо справ багато і є лише номери справ, важко швидко зорієнтуватись де яка справа;

– відмовитись від шаблонів документів;

– відобразити прізвища учасників в розділі справи та заяви, зобов’язати суди завантажувати всі документи до електронного суду;

– зобов’язати суди реагувати на документи, подані засобами системи. Додавати скани документів до системи, які надходять до суду від учасників;

– Підпис кожного файлу у додатках, особливо, коли їх багато, займає забагато часу… можливо, додати можливість вибору, які додатки підписувати КЕП, або підписувати усе одразу, як було раніше;

– надсилання відзивів сторонам у розділі відзиву, зараз відсутня така можливість надсилати позивачу, висвітлює тільки адреси відповідачів; найменування сторін у справах про адмін правопорушення, зараз заявник, представник заявника; прибрати безліч найменувань документів залишити документи по суті справи, письмові пояснення, клопотання/заява;

– додати календар судових засідань з можливістю синхронізації з Google, iPhone. Додати можливість автоматичного перенесення даних клієнта до подальших процесуальних документів після подачі первинного (позовної заяви) процесуального документа.